Facebook Adverteren Uitbesteden
[Dienstverleners]

Professioneel adverteren op Facebook met een passende strategie.
Webshop? Klik hier.

Hoe zou het zijn als wij voor jouw bedrijf gaan adverteren op Facebook? Een strategie bedenken, ontwerpen, implementeren en optimaliseren?

Wij bedenken / schrijven / ontwerpen / publiceren de advertenties, je hebt er geen omkijken naar. En zorgen ervoor dat de Facebook Pixel (voor retargeting) correct op je website is geïnstalleerd.

Tweewekelijks ontvang je en update van optimalisatie en wij monitoren je advertenties continu. Een dienst die op ieder moment opzegbaar is, we hanteren geen contract!

Aanmelden binnen 30 seconden

De strategie die wij voor je implementeren bestaat grofweg uit drie typen campagnes.

Campagne 1: Deze campagne noemen we de ‘Awareness’ campagne. Deze is bedoeld om bekendheid te geven aan je bedrijf bij een nieuw publiek.

Doelstelling: Zoveel mogelijk verkeer naar je website (website bezoekers)
Doelgroep: Een generieke doelgroep (op basis van interesses, demografische gegevens, functie etc.)
Advertentiemateriaal: Vaak gebruiken we voor deze campagne iets leuks of leerzaams op je site. Denk bijvoorbeeld aan een blog of artikel.

Campagne 2: Deze campagne noemen we de ‘Connect’ campagne, omdat je in deze campagne een connectie aangaat met dat nieuwe publiek. Deze campagne wordt dus d.m.v. retargeting getoond aan eerdere website bezoekers.

Doelstelling: Het verzamelen van leads (e-mailadressen / contactgegevens) van personen binnen je doelgroep die al eerder op je website zijn geweest.
Doelgroep: Retargeting doelgroep van alle website bezoekers uit campagne 1.
Advertentiemateriaal: Vaak gebruiken we voor deze campagne een weggever of lead magnet. Denk bijvoorbeeld aan een e-book dat ze kunnen downloaden of een challenge waar ze zich voor kunnen aanmelden (gratis).

Campagne 3: Deze campagne noemen we de ‘Convert’ campagne omdat deze campagne die leads en bezoekers gaat converteren (omzetten) naar klanten.

Doelstelling: Het doen van een aankoop / aangaan van een samenwerking / aanmelden voor een workshop / kopen van een ticket etc.
Doelgroep: Retargeting doelgroep van alle leads uit campagne 2 + retargeting doelgroep van (meervoudige) bezoekers uit campagne 1.
Advertentiemateriaal: Je uiteindelijk dienst of product, dit is een echte ‘sales campagne’ nadat het nieuwe publiek is opgewarmd door de vorige campagnes.

 

De volledige strategie
Als we voor jou de volledige strategie implementeren creëren we een onuitputtelijk funnel binnen je advertentiecampagnes. Een continue stroom van nieuw verkeer ➜ nieuwe leads ➜ nieuwe klanten.

De basis strategie is erop gericht om een langdurige, rendabele funnel te creëren binnen je Facebook advertenties. Hiervoor is een minimum advertentiebudget nodig van €200 per maand. Ook is de implementatie van een e-mail- of salesfunnel gewenst. Dit is een serie e-mails die je nieuw verworven leads ontvangen en ze beweegt tot het aangaan van een samenwerking of doen van een aankoop. Naast adverteren adviseren wij ook organisch contactmomenten te creëren met je volgers.

Belangrijk: De kosten zijn exclusief een Facebook advertentiebudget. Wij adviseren een minimum budget van €200 per maand.

Stap 1: Voltooi je aanmelding binnen 30 seconden

Je aanmelding kost slechts 30 seconden van je tijd. Betaal de eerste maand eenvoudig én veilig via iDeal. Je ontvangt de factuur voor je boekhouding direct in je inbox. De BTW kun je terugvragen bij de Belastingdienst. De herhaal betaling vindt eens per maand automatisch plaats, je kunt dit dagelijks opzeggen of wijzigen in je account. Let op: Doe dit maximaal 5 dagen voordat de vervolgbetaling plaatsvindt, dit om te voorkomen dat ons werk al is gedaan.

Stap 2: Verschaf ons toegang tot je account

Na je aanmelding ontvang je binnen 48 uur van ons bericht met instructies. We vragen toegang tot je Facebookpagina, advertentieaccount en eventueel de backend van je website om de Facebook Pixel te installeren. Je kunt ons op ieder moment zelf weer verwijderen. Ook bepalen we samen welke content geschikt is voor iedere campagne.

Duidelijke instructies, geen technische kennis nodig!

Stap 3: Preview en optimalisatie

Je ontvangt van ons een preview van de eerste campagne(s) en kunt eventuele wijzigingen aan ons doorgeven. Ook kun je de ingeplande / lopende campagnes eenvoudig bekijken in de app Advertentiebeheer. Iedere 14 dagen ontvang je van ons een korte update waarin we de resultaten met je delen en onze optimalisatie werkzaamheden laten weten.

Houd zelf de controle met de Advertentiebeheer app

Stap 4: Zie de strategie zijn werk doen!

De basis strategie is erop gericht om een langdurige, rendabele funnel te creëren binnen je Facebook advertenties. Afhankelijk van een aantal factoren is de strategie (3 campagnes) in de meeste gevallen rendabel binnen 3-9 maanden. Hiervoor is een minimum advertentiebudget nodig van €200 per maand. Ook is de implementatie van een e-mail- of salesfunnel gewenst. Dit is een serie e-mails die je nieuw verworven leads ontvangen en ze beweegt tot het aangaan van een samenwerking of doen van een aankoop. Naast adverteren adviseren wij ook organisch contactmomenten te creëren met je volgers.

Onze strategie + Jouw funnel = Succes!

Support

Kom je er niet uit? Heb je vragen, wijzigingen of wil je de resultaten bespreken? We zijn altijd een telefoontje / mailtje / appje van je verwijderd. Telefonisch zijn wij bereikbaar op dinsdag tot en met zaterdag, van 12:00u tot 20:00u.

Je eigen, vriendelijke social media manager

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt
0